Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bra rail.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Spoon" data-source="post: 41343" data-attributes="member: 13236"><p>Min granne kläckte smartaste idén igår. Han sa att vi skulle kunna bygga en rail av en aluminiumstege. Så det gjorde vi. Min förväntan var inte särskilt hög och jag trodde att man skulle fastna i den och få mycket smärta.</p><p>I början var den jävligt trög att glida på men efter ett tag så gled det riktigt bra. Klart värt att testa.</p><p></p><p>Konstruktion:</p><p>Ta en stege (helst aluminium men stål går nog också) sätt den ner i snön stående på längden. Packa med snö och bygg en kick. Sen är det bara och raila. Skitkul.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Spoon, post: 41343, member: 13236"] Min granne kläckte smartaste idén igår. Han sa att vi skulle kunna bygga en rail av en aluminiumstege. Så det gjorde vi. Min förväntan var inte särskilt hög och jag trodde att man skulle fastna i den och få mycket smärta. I början var den jävligt trög att glida på men efter ett tag så gled det riktigt bra. Klart värt att testa. Konstruktion: Ta en stege (helst aluminium men stål går nog också) sätt den ner i snön stående på längden. Packa med snö och bygg en kick. Sen är det bara och raila. Skitkul. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bra rail.
Tillbaka
Topp