Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Bra skidor för mamma i backen som också villl stå på lite då och då?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="madelaine" data-source="post: 1142497" data-attributes="member: 167891"><p>Haha, ser perfekta ut för mig ju. Men vill nog testa dem innan jag bestämmer mig. Tror du man kan hyra ett par likadana i Romme över helgen och provköra ? ;-)</p><p></p><p>Näh, men ärligt talat, det där med köa för att hyra och köa för att byta och köa för att snacka med experterna i uthyrningen och köa för att lämna tillbaka, det är inte riktigt på agendan med små otåliga för kalla / för varma / för lagom barn som vill ut i backen / ut ur pjäxorna / ut ur vantarna osv springande runt knäna. </p><p></p><p>Utan jag behöver köpa ett par som är mina, som snabbt slängs ur bilen, upp på axeln (tillsammans med två par barnskidor och okänt antal stavar och tre par pjäxor och minst en pulka) och kvickt kommer ut i backen innan någon hunnit börja gråta / bli kissnödig / tappat lusten att följa med...</p><p></p><p>Blir det inte perfekt är det okej, då får jag köpa nya om några år när jag har andra möjligheter... Men tar gärna tips och råd om du har sådana att ge.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="madelaine, post: 1142497, member: 167891"] Haha, ser perfekta ut för mig ju. Men vill nog testa dem innan jag bestämmer mig. Tror du man kan hyra ett par likadana i Romme över helgen och provköra ? ;-) Näh, men ärligt talat, det där med köa för att hyra och köa för att byta och köa för att snacka med experterna i uthyrningen och köa för att lämna tillbaka, det är inte riktigt på agendan med små otåliga för kalla / för varma / för lagom barn som vill ut i backen / ut ur pjäxorna / ut ur vantarna osv springande runt knäna. Utan jag behöver köpa ett par som är mina, som snabbt slängs ur bilen, upp på axeln (tillsammans med två par barnskidor och okänt antal stavar och tre par pjäxor och minst en pulka) och kvickt kommer ut i backen innan någon hunnit börja gråta / bli kissnödig / tappat lusten att följa med... Blir det inte perfekt är det okej, då får jag köpa nya om några år när jag har andra möjligheter... Men tar gärna tips och råd om du har sådana att ge. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Bra skidor för mamma i backen som också villl stå på lite då och då?
Tillbaka
Topp