Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
bra skidskola för vuxna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonasqvitslund" data-source="post: 1195992" data-attributes="member: 135421"><p>Får jag lov att fråga om du har avtal med SkiStar om att bedriva verksamhet i deras system? När jag arbetade i skidskolan dök det alltid upp frågor om vi ville köra lektioner på egen hand utanför skidskolan från kunder, men vi fick alltid nej och att SkiStar inte skrev några nya avtal med instruktörer som ville driva egna skidskolor. Det fanns några personer som satt med äldre avtal som SkiStar inte kunde bryta, men de lyckades få igenom att de personerna ändå skulle köra i skistars kläder. Var ofta som pistörerna var ut och stoppade uppenbar träning i skidbackarna som inte var del av skidskolan eller där backen hyrts av en förening eller företag. Frågar av rent intresse, kan ju vara så att den inställningen ändrats sedan jag gjorde mina senaste lektioner, typ 2015.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonasqvitslund, post: 1195992, member: 135421"] Får jag lov att fråga om du har avtal med SkiStar om att bedriva verksamhet i deras system? När jag arbetade i skidskolan dök det alltid upp frågor om vi ville köra lektioner på egen hand utanför skidskolan från kunder, men vi fick alltid nej och att SkiStar inte skrev några nya avtal med instruktörer som ville driva egna skidskolor. Det fanns några personer som satt med äldre avtal som SkiStar inte kunde bryta, men de lyckades få igenom att de personerna ändå skulle köra i skistars kläder. Var ofta som pistörerna var ut och stoppade uppenbar träning i skidbackarna som inte var del av skidskolan eller där backen hyrts av en förening eller företag. Frågar av rent intresse, kan ju vara så att den inställningen ändrats sedan jag gjorde mina senaste lektioner, typ 2015. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
bra skidskola för vuxna?
Tillbaka
Topp