Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
bra skidskola för vuxna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="termons" data-source="post: 1196022" data-attributes="member: 46857"><p>Ok.</p><p></p><p>Fyra kategorier är ju litet flummigt om du är en avancerad åkare på riktigt.</p><p>Tror många är på Expert nivå ( i videon ) på detta forum och då måste du ju verkligen vara noggran till vilken instruktör du går och vilka förhållanden råder på berget för att få tränat det du vill utvecklas i. ( Bra med videor så kan man få en bild av var man är)</p><p></p><p>Edit. Early expert är kanske vanligare kan jag tänka mig men också då måste intruktören vara bra och förhållanden på berget passliga fördet du vill utvecklas i.</p><p></p><p>[URL unfurl="true"]https://www.insideoutskiing.com/level.html[/URL]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="termons, post: 1196022, member: 46857"] Ok. Fyra kategorier är ju litet flummigt om du är en avancerad åkare på riktigt. Tror många är på Expert nivå ( i videon ) på detta forum och då måste du ju verkligen vara noggran till vilken instruktör du går och vilka förhållanden råder på berget för att få tränat det du vill utvecklas i. ( Bra med videor så kan man få en bild av var man är) Edit. Early expert är kanske vanligare kan jag tänka mig men också då måste intruktören vara bra och förhållanden på berget passliga fördet du vill utvecklas i. [URL unfurl="true"]https://www.insideoutskiing.com/level.html[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
bra skidskola för vuxna?
Tillbaka
Topp