Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
bra skidskola för vuxna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="termons" data-source="post: 1196901" data-attributes="member: 46857"><p>Ännu en gång. Det handlar inte om att man tänker att man inte har någonting att lära när man väljer att inte anlita en skidlärare. </p><p></p><p>Produkten är inte tillräckligt lockande. Ni kan inte få mig att köpa med att säga att jag måste åka med mera dynamik i gästrappet. Ni måste hitta på någonting bättre om ni skall sälja till mig och många andra.</p><p></p><p>Förstår av denna diskussion att många av skidlärarna skulle vilja ha "skidskoleplikt" i lagen tills man fyller 75år. </p><p></p><p>Då skulle alla åka dynamiskt i gästrappet. Då skulle rutinerade skidlärare inte behöva traggla runt i blå backar med kassa åkare dag ut och dag in.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="termons, post: 1196901, member: 46857"] Ännu en gång. Det handlar inte om att man tänker att man inte har någonting att lära när man väljer att inte anlita en skidlärare. Produkten är inte tillräckligt lockande. Ni kan inte få mig att köpa med att säga att jag måste åka med mera dynamik i gästrappet. Ni måste hitta på någonting bättre om ni skall sälja till mig och många andra. Förstår av denna diskussion att många av skidlärarna skulle vilja ha "skidskoleplikt" i lagen tills man fyller 75år. Då skulle alla åka dynamiskt i gästrappet. Då skulle rutinerade skidlärare inte behöva traggla runt i blå backar med kassa åkare dag ut och dag in. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
bra skidskola för vuxna?
Tillbaka
Topp