Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
bra skidskola för vuxna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1196980" data-attributes="member: 83225"><p>Intressant det här! Jag är ju i gengäld en av de som gladeligen betalar för UCPA. För min del beror ju det på att det är för svårt att på en ny ort lära sig att hitta vettig offpist och därför är det extremt behagligt att ha någon som bara tar med en på bra åkning hela tiden. Det är något jag gärna betalar för istället.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1196980, member: 83225"] Intressant det här! Jag är ju i gengäld en av de som gladeligen betalar för UCPA. För min del beror ju det på att det är för svårt att på en ny ort lära sig att hitta vettig offpist och därför är det extremt behagligt att ha någon som bara tar med en på bra åkning hela tiden. Det är något jag gärna betalar för istället. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
bra skidskola för vuxna?
Tillbaka
Topp