Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bra småställen (relativt oexponerade) i alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rydellen" data-source="post: 149299" data-attributes="member: 59533"><p>JohanStahlberg</p><p>Ska bli intressant att läsa din artikel! Men det är risk att jag redan är iväg då :D vi får se</p><p></p><p>Peter K</p><p>Det kom ca: 60cm onsdag-torsdag som blev ännu mer de nästkommande dagarna. Men vinden gjorde det lite besvärligt. Tyvärr så var i princip alla liftar stängda så det enda vi fick ut var lite "platt" åkning i Le Tour under första liften :S och lite (iofs gött) puder under sittliftarna på Grand Montets. </p><p>Ja att flyga ner och sedan hyra bil är ju det som gäller. Vi har inte riktat in oss på något särskilt än. Därför är jag intresserad av vad du rekommenderar. Men närhet till flertalet olika områden samt flygplats är ju såklart det mest intressanta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rydellen, post: 149299, member: 59533"] JohanStahlberg Ska bli intressant att läsa din artikel! Men det är risk att jag redan är iväg då :D vi får se Peter K Det kom ca: 60cm onsdag-torsdag som blev ännu mer de nästkommande dagarna. Men vinden gjorde det lite besvärligt. Tyvärr så var i princip alla liftar stängda så det enda vi fick ut var lite "platt" åkning i Le Tour under första liften :S och lite (iofs gött) puder under sittliftarna på Grand Montets. Ja att flyga ner och sedan hyra bil är ju det som gäller. Vi har inte riktat in oss på något särskilt än. Därför är jag intresserad av vad du rekommenderar. Men närhet till flertalet olika områden samt flygplats är ju såklart det mest intressanta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bra småställen (relativt oexponerade) i alperna
Tillbaka
Topp