Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bra småställen (relativt oexponerade) i alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aguila" data-source="post: 149300" data-attributes="member: 57414"><p>tjena. om du skiter i allt utom åkningen skulle Livogno i Italien vara något om du inte varigt där... utelivet där är ganska begränsat så där kommer inte så många party människor mer än för den billiga spriten... det är alltså lätt att undvika.</p><p></p><p>nu var jag förvisso där redan v 2 i år ochdet var låg säsong. så jag undrar om inte de orter du varit på tidigare var du gillat åkningen är bra ställen under låg säsong.</p><p></p><p>vi hade istort sett backarna för oss själva efter kl 3 på eftermiddagen liftarna stängde dock då det blev mörkt villket det blev redan kl 5 :s </p><p>det är kanske bättre med de på andra sidan högsäsong har ingen aning.</p><p></p><p>annars finns de nog möjligheter på andra sidan atlanten om du är villig att resa lite längre. har hört mycket om argentina och chile.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aguila, post: 149300, member: 57414"] tjena. om du skiter i allt utom åkningen skulle Livogno i Italien vara något om du inte varigt där... utelivet där är ganska begränsat så där kommer inte så många party människor mer än för den billiga spriten... det är alltså lätt att undvika. nu var jag förvisso där redan v 2 i år ochdet var låg säsong. så jag undrar om inte de orter du varit på tidigare var du gillat åkningen är bra ställen under låg säsong. vi hade istort sett backarna för oss själva efter kl 3 på eftermiddagen liftarna stängde dock då det blev mörkt villket det blev redan kl 5 :s det är kanske bättre med de på andra sidan högsäsong har ingen aning. annars finns de nog möjligheter på andra sidan atlanten om du är villig att resa lite längre. har hört mycket om argentina och chile. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bra småställen (relativt oexponerade) i alperna
Tillbaka
Topp