Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
bra surfställen i europa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Danny_Ramone" data-source="post: 79063" data-attributes="member: 31921"><p>jag vill lära mig vågsurfa.</p><p></p><p>oj oj, ume och öland och allt lät ju nice. men inte för att låta onödig eller nåt men de är rätt långt till ume och öland från mig och då åker jag hellre till ett ställe som är känt för att ha säkert med bra surfing, you digg?</p><p></p><p>jag såg på wannasurf, jättebra sida. men jag hittade ingen info om var man kunde bo, vilka ställen som är bra för nybörjare eller om de är dyrt och bo där osv.</p><p></p><p>de finns säkert ganska många här som surfat runt i europa. ngn kanske vet?</p><p></p><p></p><p>piiiiis</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Danny_Ramone, post: 79063, member: 31921"] jag vill lära mig vågsurfa. oj oj, ume och öland och allt lät ju nice. men inte för att låta onödig eller nåt men de är rätt långt till ume och öland från mig och då åker jag hellre till ett ställe som är känt för att ha säkert med bra surfing, you digg? jag såg på wannasurf, jättebra sida. men jag hittade ingen info om var man kunde bo, vilka ställen som är bra för nybörjare eller om de är dyrt och bo där osv. de finns säkert ganska många här som surfat runt i europa. ngn kanske vet? piiiiis [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
bra surfställen i europa?
Tillbaka
Topp