Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bra termos?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zupermac" data-source="post: 1053639" data-attributes="member: 49784"><p>Vi satt igår på lunchen och pratade picknick, tälta och värmestuga. Då kom vi in på termos och jag står precis i groparna att köpa en/flera ny/nya. Dels vill jag ha med mig gott kaffe med mig till jobbet (automatkaffe är rena giftet) och dels vill jag kunna ta med mig varmkorv eller någon god soppa till skidbacken. Då är kanske två st. lämpligt. Kanske även en ytterligare till varm choklad. Egentligen spelar inte antalet någon roll och heller inte storleken(?), utan kvalitet är så klart högsta prioritet. Det ska även gå att köra den i diskmaskinen utan att den går sönder.</p><p></p><p>Det finns en uppsjö av fabrikat och vi kom fram till att Thermos och Klean kanteen var bra skit.</p><p></p><p>Vad har ni för termos och håller den för en dag i backen?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zupermac, post: 1053639, member: 49784"] Vi satt igår på lunchen och pratade picknick, tälta och värmestuga. Då kom vi in på termos och jag står precis i groparna att köpa en/flera ny/nya. Dels vill jag ha med mig gott kaffe med mig till jobbet (automatkaffe är rena giftet) och dels vill jag kunna ta med mig varmkorv eller någon god soppa till skidbacken. Då är kanske två st. lämpligt. Kanske även en ytterligare till varm choklad. Egentligen spelar inte antalet någon roll och heller inte storleken(?), utan kvalitet är så klart högsta prioritet. Det ska även gå att köra den i diskmaskinen utan att den går sönder. Det finns en uppsjö av fabrikat och vi kom fram till att Thermos och Klean kanteen var bra skit. Vad har ni för termos och håller den för en dag i backen? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bra termos?
Tillbaka
Topp