Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bra termos?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DrJ" data-source="post: 1053719" data-attributes="member: 70614"><p>Kan förtydliga att det gäller Primus 0,5 l mattermos som inte håller värmen. Hade först en som jag reklamerade och fick en ny. Den nya var bättre men man känner med handen att locket blir varmt och innehållet blir ganska snabbt kallt. Otillräckligt isolerat lock. Men det låter ju bra att dom större är bra, 0,5 l är ju ändå för litet för en mattetmos har jag kommit på...</p><p>Har en primus muggtermos som jag inte heller tycker är så bra, läcker och håller inte värmen så värst bra. Thermos ftw!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DrJ, post: 1053719, member: 70614"] Kan förtydliga att det gäller Primus 0,5 l mattermos som inte håller värmen. Hade först en som jag reklamerade och fick en ny. Den nya var bättre men man känner med handen att locket blir varmt och innehållet blir ganska snabbt kallt. Otillräckligt isolerat lock. Men det låter ju bra att dom större är bra, 0,5 l är ju ändå för litet för en mattetmos har jag kommit på... Har en primus muggtermos som jag inte heller tycker är så bra, läcker och håller inte värmen så värst bra. Thermos ftw!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bra termos?
Tillbaka
Topp