Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
bra tips om kläd setup ? :)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 497128" data-attributes="member: 32948"><p>Ska vi snacka 08/09 års mode och skidmode på allvar så är vinterns modefärg lila till mörklila (ingen större nyhet kanske). Sen är det mycket oldschoolfärger som kommit tillbaka. Lite 80 tal till snudd på 90 tal. Färgglada färger, lite neon. </p><p>Mer och mer funktion är också en modetrend som växer sig allt starkare. Inte bara i skidkläder, utan också i vardagskläder. Således är överdrivet baggy kläder en stor modemiss. Lagom stora kläder med funktion alltså årets heta potatis.</p><p>Overallen verkar vara på fortsatt frammarsch. Knepigt om man vill ta av sig jackan, men härligt när man åker puder. </p><p></p><p>På ute-listan hittar vi: </p><p>Svarta, vita och bruna kläder. Framförallt svarta. Ska polarna fota dig kommer bilden i 9 fall av 10 bli skit och du syns jättedåligt på berget. </p><p>Den S.k. "gangsterstilen". Kom igen, det var 10 år sedan gangsters såg ut så på MTV... ni ligger lite efter...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 497128, member: 32948"] Ska vi snacka 08/09 års mode och skidmode på allvar så är vinterns modefärg lila till mörklila (ingen större nyhet kanske). Sen är det mycket oldschoolfärger som kommit tillbaka. Lite 80 tal till snudd på 90 tal. Färgglada färger, lite neon. Mer och mer funktion är också en modetrend som växer sig allt starkare. Inte bara i skidkläder, utan också i vardagskläder. Således är överdrivet baggy kläder en stor modemiss. Lagom stora kläder med funktion alltså årets heta potatis. Overallen verkar vara på fortsatt frammarsch. Knepigt om man vill ta av sig jackan, men härligt när man åker puder. På ute-listan hittar vi: Svarta, vita och bruna kläder. Framförallt svarta. Ska polarna fota dig kommer bilden i 9 fall av 10 bli skit och du syns jättedåligt på berget. Den S.k. "gangsterstilen". Kom igen, det var 10 år sedan gangsters såg ut så på MTV... ni ligger lite efter... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
bra tips om kläd setup ? :)
Tillbaka
Topp