Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bra uteliv i Chamonix?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Elli32" data-source="post: 906915" data-attributes="member: 116407"><p>Vilken Goja,</p><p></p><p>Jag heter Ellinor och bor sedan sex år i Chamonix. Chamonix är grymt och förtjänar en stjärna i uteliv.Vi har till exempel 'Winter Sessions' party en gång i månaden på Isrinken i Chamonix. Total grymma kvällar med band och DJ's från London, Paris etc. Sen finns det ju alltid La Cantina (smutsig nattclub i en källare), Le Garage (lite B'igare nattclub med dock alltid fullt och öppet till 05.00, samt Le Toff (gay club där alla är välkommna). För att inte nämna alla barer; Bar'd Up, Terasse, Pub, Moneky etc etc. Natttliv pub live you name it there is everything! Eftersom jag är svenska så vill jag gärna ha kontakt med svenska tjejer för att jag driver nämligen en barnvakts förmedling för turister (mest engelska familjer). Tänker du på att kanske göra en säsong här nere så är jag alltid intresserad av att intervjua tjejer med erfarenhet av att jobba med bebisar och barn. Emaila oss på ellie@baby-cham.com med CV på Engelska samt ett kort ansökningsbrev. Det finns även en studio att hyra för 2-4 personer i centrala Chamonix, 5000 € säsongen, maila min man på pete_nic@btopenworld.com för mer info om den. Eller ring Pete på 0033 63427 0990 för mer info om både och.</p><p>Hoppas att det här är hjälpsam info till dig som undrar!</p><p>Ellinor</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Elli32, post: 906915, member: 116407"] Vilken Goja, Jag heter Ellinor och bor sedan sex år i Chamonix. Chamonix är grymt och förtjänar en stjärna i uteliv.Vi har till exempel 'Winter Sessions' party en gång i månaden på Isrinken i Chamonix. Total grymma kvällar med band och DJ's från London, Paris etc. Sen finns det ju alltid La Cantina (smutsig nattclub i en källare), Le Garage (lite B'igare nattclub med dock alltid fullt och öppet till 05.00, samt Le Toff (gay club där alla är välkommna). För att inte nämna alla barer; Bar'd Up, Terasse, Pub, Moneky etc etc. Natttliv pub live you name it there is everything! Eftersom jag är svenska så vill jag gärna ha kontakt med svenska tjejer för att jag driver nämligen en barnvakts förmedling för turister (mest engelska familjer). Tänker du på att kanske göra en säsong här nere så är jag alltid intresserad av att intervjua tjejer med erfarenhet av att jobba med bebisar och barn. Emaila oss på ellie@baby-cham.com med CV på Engelska samt ett kort ansökningsbrev. Det finns även en studio att hyra för 2-4 personer i centrala Chamonix, 5000 € säsongen, maila min man på pete_nic@btopenworld.com för mer info om den. Eller ring Pete på 0033 63427 0990 för mer info om både och. Hoppas att det här är hjälpsam info till dig som undrar! Ellinor [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bra uteliv i Chamonix?
Tillbaka
Topp