Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bräda fixad! Vilka bindningar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hamann" data-source="post: 513416" data-attributes="member: 62836"><p>Hej!</p><p></p><p>Då va bräd valet klart! Blir nog en Ride Kink 152cm. Så nu ska man ha bindningar.</p><p></p><p>Lutar mest åt Burton Custom som kostar: 1020:-</p><p></p><p>Jag har storlek 8 på skorna. Bindningarna har storlek 8 på både Small och Medium. Vilka kommer sitta bäst?</p><p></p><p>Men här är altenativen jag kollat upp:</p><p></p><p>Burton Freestyle Pris: 780:-</p><p>Burton Custom Pris: 1020:-</p><p>Burton Mission Pris 1200:-</p><p>Burton Cartel Pris: 1380:-</p><p></p><p>Mått på mig:</p><p></p><p>Längd: 174 cm</p><p>Vikt: 68 kg</p><p></p><p>På boot delen blir det nog ett par Burton Moto för tillfället..</p><p></p><p>Åkningen är som sakt stight airs och allmänt leka runt =)</p><p></p><p>Hoj hoj</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hamann, post: 513416, member: 62836"] Hej! Då va bräd valet klart! Blir nog en Ride Kink 152cm. Så nu ska man ha bindningar. Lutar mest åt Burton Custom som kostar: 1020:- Jag har storlek 8 på skorna. Bindningarna har storlek 8 på både Small och Medium. Vilka kommer sitta bäst? Men här är altenativen jag kollat upp: Burton Freestyle Pris: 780:- Burton Custom Pris: 1020:- Burton Mission Pris 1200:- Burton Cartel Pris: 1380:- Mått på mig: Längd: 174 cm Vikt: 68 kg På boot delen blir det nog ett par Burton Moto för tillfället.. Åkningen är som sakt stight airs och allmänt leka runt =) Hoj hoj [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bräda fixad! Vilka bindningar?
Tillbaka
Topp