Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bräda för beginners!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Robingo" data-source="post: 91612" data-attributes="member: 45259"><p>Tjenna!</p><p>Är nybörjare på bräda och fundilerar lite på vad jag ska skaffa inför säsongen. Jag e 184cm lång väger 70kg och har 43 i skostorlek. Eftersom jag e nybörjare ska jag nog inte åka så mycket offpist eller hoppa (tror jag) D viktigaste e en bräda som jag kan lita på när man e osäker i början utan att den hindrar mig för mycket att utvecklas. Vad började ni med för brädor o bindningar? Vill helst köpa begagnat.</p><p></p><p>Så här ser det ut just nu:</p><p></p><p>Burton Clash eller Canyon 161-165cm</p><p>flowbindningar...</p><p></p><p>ehhhh d e nog allt...säkert en massa till som jag måste tänka på. HJÄLP!!!!</p><p></p><p>/Felixinho</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Robingo, post: 91612, member: 45259"] Tjenna! Är nybörjare på bräda och fundilerar lite på vad jag ska skaffa inför säsongen. Jag e 184cm lång väger 70kg och har 43 i skostorlek. Eftersom jag e nybörjare ska jag nog inte åka så mycket offpist eller hoppa (tror jag) D viktigaste e en bräda som jag kan lita på när man e osäker i början utan att den hindrar mig för mycket att utvecklas. Vad började ni med för brädor o bindningar? Vill helst köpa begagnat. Så här ser det ut just nu: Burton Clash eller Canyon 161-165cm flowbindningar... ehhhh d e nog allt...säkert en massa till som jag måste tänka på. HJÄLP!!!! /Felixinho [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bräda för beginners!
Tillbaka
Topp