Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bräda för beginners!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="D-u-m-b-o" data-source="post: 91617" data-attributes="member: 42959"><p>håller med köp inte nån nybörjar bräda köp en bra direckt som du kan ha och utväxlas på personligen tycker ja bootsen e de viktigaste har man obekväma skor spelar de ingen roll va man har för en bräda de blir inte skojj iaf..själv lärde jag mig åka på en 161 cm lång sims bräda utan pumpbindningar osv själv e ja bara 164 lång om ja lyckades me de så kan du inte misslyckas me dagens brädor Pez</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="D-u-m-b-o, post: 91617, member: 42959"] håller med köp inte nån nybörjar bräda köp en bra direckt som du kan ha och utväxlas på personligen tycker ja bootsen e de viktigaste har man obekväma skor spelar de ingen roll va man har för en bräda de blir inte skojj iaf..själv lärde jag mig åka på en 161 cm lång sims bräda utan pumpbindningar osv själv e ja bara 164 lång om ja lyckades me de så kan du inte misslyckas me dagens brädor Pez [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bräda för beginners!
Tillbaka
Topp