Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bräda för tungviktare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Iron_Patrik" data-source="post: 254675" data-attributes="member: 35041"><p>Precis 12 år är länge, tänk hur datorerna såg ut för 12 år sedan.</p><p>Ok, kanske inte en rättvis jämförelse men ändå, utvecklingen har gått framåt!</p><p></p><p>Att hyra kan ju iofs vara en idé, jag vet inte på vilka anläggningar du har tänkt att åka men hyres-utbudet brukar inte vara det bästa och eftersom du behöver en riktigt styv bräda så blir det inte lättare.</p><p>Om jag vore du så skulle jag nog försökt att hitta någon fjolårsbräda, ofta lite roligare att åka på sin egen bräda också slipper du hålla på och åka in dig på olika hela tiden.</p><p></p><p>Hur länge den håller beror ju på hur du åker men om din gamla har hållit i 12 år så lär den nya också göra det!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iron_Patrik, post: 254675, member: 35041"] Precis 12 år är länge, tänk hur datorerna såg ut för 12 år sedan. Ok, kanske inte en rättvis jämförelse men ändå, utvecklingen har gått framåt! Att hyra kan ju iofs vara en idé, jag vet inte på vilka anläggningar du har tänkt att åka men hyres-utbudet brukar inte vara det bästa och eftersom du behöver en riktigt styv bräda så blir det inte lättare. Om jag vore du så skulle jag nog försökt att hitta någon fjolårsbräda, ofta lite roligare att åka på sin egen bräda också slipper du hålla på och åka in dig på olika hela tiden. Hur länge den håller beror ju på hur du åker men om din gamla har hållit i 12 år så lär den nya också göra det! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bräda för tungviktare?
Tillbaka
Topp