Bräda i GBG?

clarkkent

Ny medlem
Bräda i GBG?
Är ganska nyinflyttad till Göteborg och känner mig ruggit taggad på o åka bräda så snart som möjligt.
Har hört talats om Brudarebacken, tror jag?
Kom gärna med förslag. Är även en jibbare så hänkar gärna på annat folk i stadsjibb ;)

Bräda i GBG?
Vid ishallen i Partille ligger det lite rör å andra trixiga grejer man kan jibba på
Var vid Frölundaborg idag, är ett flat down räcke uppsatt där som var helt ok, lite dåligt med snö bara.
Annars kan man åka i Ale backen när dom öppnar där, hade en flat down och ett hopp förra året.
Tror även att det ska finnas på liseberg nå skistar backe fast den har jag inte spanat in än.
Finns lite grejer här å där så är bara ut å plöja mannen.

Senast ändrad:
Bräda i GBG?
Ah latjo o höra lite nya ställen!
Finns ju ruggit många ställen med "back yard" åkning. Måste dock finna de som är sugna på att åka innan man plöjer :)
Men ska kika ut Ale etc. Va på det där med skistar förra året på Liseberg och det är mer en skidskolebacke :p

Bräda i GBG?
i år har ju Liseberg en "Rail Park".. men en box och ett "räcke" .. Helt okej :) var lätt å spendera några timmar i lördags på boxen :)

btw vart finns detta räcke vid frölundaborg? :)

Bräda i GBG?
var å kika in "railet" vid frölundaborg igår såg sweet ut! :)
Blir nog å köra där så fort det blir lite mer snö då det var rena isbanan där nu, är ju lite hårt å landa på...

Sen har ju parken i Alebacken börjat ta form också, kika in lite bilder på Alebacken SK:s Facebook... :)
Ser helt okej ut den med!

Tillbaka
Topp