Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bräda liknande Golitah
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="buhu" data-source="post: 1000314" data-attributes="member: 131792"><p>Jag är på jakt efter en bräda och har hittat en som passar mig nämligen Bataleon Goliath. Dock hittar jag inte den till något vettigt pris så jag har nu hittat en ersättare nämligen Bataleon Whatever.</p><p></p><p></p><p>Tycker den passar in min åkstill som är allt möjligt. Men framförallt är det piståkning och off-pist. Hoppa försöker jag mig på men är inte duktig så det blir mindre park åkning. Rails och boxar kommer testas framöver men inget jag åker nu. Gillar puder men åker lite pga av mina backar saknar mycket sådant.</p><p></p><p>Jag vill ha en bräda som är allaround men det jag i huvudsak åker är i pisten. Tror också jag vill ha en medellmjuk bräda även om en hård bräda skulle passa bättre för piståkning, men jag gillar och leka i pisten och därför tror jag en bräda där mitt i mellan i mjukhet.</p><p></p><p>Kan jätte lite om brädor men läst på lite om Bataleon och deras TBT som jag tror jag kommer gillar. Har aldrig åkt på en sådan bräda.</p><p></p><p></p><p>Nu har jag bara hittat Bataleon och det finns ju fler märken som har liknande allaround brädor. Skulle ni kunna rekommendera några andra liknande?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="buhu, post: 1000314, member: 131792"] Jag är på jakt efter en bräda och har hittat en som passar mig nämligen Bataleon Goliath. Dock hittar jag inte den till något vettigt pris så jag har nu hittat en ersättare nämligen Bataleon Whatever. Tycker den passar in min åkstill som är allt möjligt. Men framförallt är det piståkning och off-pist. Hoppa försöker jag mig på men är inte duktig så det blir mindre park åkning. Rails och boxar kommer testas framöver men inget jag åker nu. Gillar puder men åker lite pga av mina backar saknar mycket sådant. Jag vill ha en bräda som är allaround men det jag i huvudsak åker är i pisten. Tror också jag vill ha en medellmjuk bräda även om en hård bräda skulle passa bättre för piståkning, men jag gillar och leka i pisten och därför tror jag en bräda där mitt i mellan i mjukhet. Kan jätte lite om brädor men läst på lite om Bataleon och deras TBT som jag tror jag kommer gillar. Har aldrig åkt på en sådan bräda. Nu har jag bara hittat Bataleon och det finns ju fler märken som har liknande allaround brädor. Skulle ni kunna rekommendera några andra liknande? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bräda liknande Golitah
Tillbaka
Topp