Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bräda pist - puder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Eric-sanden" data-source="post: 1062503" data-attributes="member: 143701"><p>hur stor/tung är du? detta spelar ganska stor roll när du skall välja bräda.</p><p>jag är 188 och 92kg och jag har hittat min bästa pist/puder kombination i form utav Libtech Skunkape.</p><p>där har du en overall bananform på brädan för flyt i puder och camber under fötterna för grepp i pist. och jag kan säga att den funkar väldigt bra. körde den 5 månader i alperna och köpte den mest för att ha en bred go bräda i pudersnön, men när du jagar iväg på morgonen så kan du carva väldigt hårt och bra med den i pisten, också väldigt fin på is tack vare libtecs ''magna tracktion''.. och nej, jag jobbar inte för libtec, men jag tycker om brädan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Eric-sanden, post: 1062503, member: 143701"] hur stor/tung är du? detta spelar ganska stor roll när du skall välja bräda. jag är 188 och 92kg och jag har hittat min bästa pist/puder kombination i form utav Libtech Skunkape. där har du en overall bananform på brädan för flyt i puder och camber under fötterna för grepp i pist. och jag kan säga att den funkar väldigt bra. körde den 5 månader i alperna och köpte den mest för att ha en bred go bräda i pudersnön, men när du jagar iväg på morgonen så kan du carva väldigt hårt och bra med den i pisten, också väldigt fin på is tack vare libtecs ''magna tracktion''.. och nej, jag jobbar inte för libtec, men jag tycker om brädan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bräda pist - puder
Tillbaka
Topp