Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bräda till street och ramp?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Loppo" data-source="post: 1038305" data-attributes="member: 147944"><p>Hej! </p><p>Jag började köra skate förra sommaren, och har än så länge bara kört bowl och ramp. Nu har vi fått en liten park hemma i min by som jag vill utnyttja, men då är det street som gäller, och vill därför börja öva på lite street-trick. Problemet är att jag har en bred bowlbräda, 8,625, vilket ju inte så lämpligt att trixa runt med. Funderar då kring om jag kan köpa en bräda på 8", kan det funka både till bowl och street? Finns det nån bra setup som funkar till både och?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Loppo, post: 1038305, member: 147944"] Hej! Jag började köra skate förra sommaren, och har än så länge bara kört bowl och ramp. Nu har vi fått en liten park hemma i min by som jag vill utnyttja, men då är det street som gäller, och vill därför börja öva på lite street-trick. Problemet är att jag har en bred bowlbräda, 8,625, vilket ju inte så lämpligt att trixa runt med. Funderar då kring om jag kan köpa en bräda på 8", kan det funka både till bowl och street? Finns det nån bra setup som funkar till både och? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bräda till street och ramp?
Tillbaka
Topp