Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
bräda till tjockis =)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="boardnick" data-source="post: 392039" data-attributes="member: 74388"><p>Även jag har lite mycket marktryck i förhållande till längd. åkte tidigare på en kompis bräda som jag långtidslånade. En riktig hopp och lek bräda som jag hörde bara gott om av andra. men jag tyckte att jag inte lärde så mycket mer, och kom fram till att jag är väl inte bättre än så, tjock som man är.</p><p></p><p>Tills jag hyrde en extrem XMC 159 (heter device nu mer) som öppnade en ny åkning för mig! En trevlig bräda som står i mot när man är lite tung men ändå är kvick att svänga med. Big jumps står jag över så det vet jag inget om hur den funkar i. Jag är 180 cm och väger 90+ så kanske en 155 kunde funka för dig??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="boardnick, post: 392039, member: 74388"] Även jag har lite mycket marktryck i förhållande till längd. åkte tidigare på en kompis bräda som jag långtidslånade. En riktig hopp och lek bräda som jag hörde bara gott om av andra. men jag tyckte att jag inte lärde så mycket mer, och kom fram till att jag är väl inte bättre än så, tjock som man är. Tills jag hyrde en extrem XMC 159 (heter device nu mer) som öppnade en ny åkning för mig! En trevlig bräda som står i mot när man är lite tung men ändå är kvick att svänga med. Big jumps står jag över så det vet jag inget om hur den funkar i. Jag är 180 cm och väger 90+ så kanske en 155 kunde funka för dig?? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
bräda till tjockis =)
Tillbaka
Topp