Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bräda till twintips
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lipe" data-source="post: 211612" data-attributes="member: 67219"><p>Tja!</p><p></p><p>Har bestämt mig för att gå tillbaka till skidor från bräda som jag åkt dom senaste 10 åren.</p><p>Så nu behöver jag lite "expert" hjälp gällande twintips som jag då kommer införskaffa, eftersom jag är en parkåkare så lär jag ju fortsätta utveckla mig där fast med skidor. Är ingen nybörjare på skidor sen jag lånat polares o jibbat osv så skippa stödhjulen.... Så till frågan: Vilken sorts utrustning skulle ni tipsa mig om skidor,bindningar osv, jag kör mest park men ganska mycket puder också, Jag är 176 cm lång väger 67kg o har 46 sko storlek......</p><p></p><p>Peace</p><p></p><p>Har en Forum IS bräda med ett par vita Drake F60 bindningar, som jag förmodligen kommer att sälja då, håll utkik för ny tråd ifall det är fallet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lipe, post: 211612, member: 67219"] Tja! Har bestämt mig för att gå tillbaka till skidor från bräda som jag åkt dom senaste 10 åren. Så nu behöver jag lite "expert" hjälp gällande twintips som jag då kommer införskaffa, eftersom jag är en parkåkare så lär jag ju fortsätta utveckla mig där fast med skidor. Är ingen nybörjare på skidor sen jag lånat polares o jibbat osv så skippa stödhjulen.... Så till frågan: Vilken sorts utrustning skulle ni tipsa mig om skidor,bindningar osv, jag kör mest park men ganska mycket puder också, Jag är 176 cm lång väger 67kg o har 46 sko storlek...... Peace Har en Forum IS bräda med ett par vita Drake F60 bindningar, som jag förmodligen kommer att sälja då, håll utkik för ny tråd ifall det är fallet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bräda till twintips
Tillbaka
Topp