Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bräda.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosskire" data-source="post: 424179" data-attributes="member: 55515"><p>Unity.</p><p></p><p>Unity is an awesome little company that has been handcrafting snowboards in Colorado since 1995. A small crew of snowboarders hand-builds each and every board, resulting in unmatched durability and award-winning performance</p><p></p><p>Jag har en 159 lång Unity Pride som jag är mycket nöjd med, är 186 lång 75 kilo.</p><p></p><p>Eftersom det är lågsäsong som tusan och att jag har en stor räkning på ingående släpper jag den för en ett riktigt bra pris, med cartel eller ride lx bindningar.</p><p></p><p>2000 kr bara bräda, 2500 kr med Ride lX och lite mer med cartel.</p><p></p><p>Nypris; en massor... Kolla vad en burton custom + cartel kostar och jämför vad du får av mig för en fjärdedel av priset.</p><p></p><p>Eftersom det här forumet vet allt om allt så kommer det säkert hagla kommentarer snart..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosskire, post: 424179, member: 55515"] Unity. Unity is an awesome little company that has been handcrafting snowboards in Colorado since 1995. A small crew of snowboarders hand-builds each and every board, resulting in unmatched durability and award-winning performance Jag har en 159 lång Unity Pride som jag är mycket nöjd med, är 186 lång 75 kilo. Eftersom det är lågsäsong som tusan och att jag har en stor räkning på ingående släpper jag den för en ett riktigt bra pris, med cartel eller ride lx bindningar. 2000 kr bara bräda, 2500 kr med Ride lX och lite mer med cartel. Nypris; en massor... Kolla vad en burton custom + cartel kostar och jämför vad du får av mig för en fjärdedel av priset. Eftersom det här forumet vet allt om allt så kommer det säkert hagla kommentarer snart.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bräda.
Tillbaka
Topp