Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kelso" data-source="post: 507655"><p>Ja delvis sant. Evil Twin och Fun Kink är båda parkbrädor, medan Goliathen är en allroundbräda. Dock lät det på dig i första inlägget som om du gillade att åka i backarna (pisten?) samt att du hoppade lite och skulle börja åka mer i park, därför rekommenderade jag Evil Twin.</p><p>Fun kinken har ett mjukare flex än Evil Twin:</p><p></p><p>"Stiffness [1-6]</p><p></p><p>Evil Twin 6-4-6 (hårdare i nos och tail samt mjukare i mitten)</p><p></p><p>Fun.Kink 3,5" (mjukare än vad Evil Twin är i mitten, fast över hela brädan)</p><p></p><p>Fun kinken är en mer "lekbräda" vad jag har hört. Många använder den till handrails i stan t ex.</p><p></p><p></p><p>Mvh</p><p>Andreas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kelso, post: 507655"] Ja delvis sant. Evil Twin och Fun Kink är båda parkbrädor, medan Goliathen är en allroundbräda. Dock lät det på dig i första inlägget som om du gillade att åka i backarna (pisten?) samt att du hoppade lite och skulle börja åka mer i park, därför rekommenderade jag Evil Twin. Fun kinken har ett mjukare flex än Evil Twin: "Stiffness [1-6] Evil Twin 6-4-6 (hårdare i nos och tail samt mjukare i mitten) Fun.Kink 3,5" (mjukare än vad Evil Twin är i mitten, fast över hela brädan) Fun kinken är en mer "lekbräda" vad jag har hört. Många använder den till handrails i stan t ex. Mvh Andreas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bräda
Tillbaka
Topp