Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädans inverkan på åkningen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BataZion" data-source="post: 849549" data-attributes="member: 98886"><p>Jag är 174cm och jag kör på en 157. Dock hade jag mer än gärna kört på en kortare bräda men jag fick den längden till ett billigare pris så då va det värt det =P</p><p>Jag tror den skulle bli för kort för dig men du kan ju även tänka på att det är lite roligare att åka på en kortare bräda om man ska leka lite.</p><p>Du undrar om att köpa en ny bräda skulle få dig och känna stor skillnad. Då säger jag att du ska testa en bataleon villken du vill men antagligen blir det goliaten för att du har så stora fötter. Men när du har åkt på en så kommer du aldrig vilja ha nått annat sen med tanka på att dom har patenterat TBT och TBT kan få vilken idiot som helst att lära sig åka på noll tid.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BataZion, post: 849549, member: 98886"] Jag är 174cm och jag kör på en 157. Dock hade jag mer än gärna kört på en kortare bräda men jag fick den längden till ett billigare pris så då va det värt det =P Jag tror den skulle bli för kort för dig men du kan ju även tänka på att det är lite roligare att åka på en kortare bräda om man ska leka lite. Du undrar om att köpa en ny bräda skulle få dig och känna stor skillnad. Då säger jag att du ska testa en bataleon villken du vill men antagligen blir det goliaten för att du har så stora fötter. Men när du har åkt på en så kommer du aldrig vilja ha nått annat sen med tanka på att dom har patenterat TBT och TBT kan få vilken idiot som helst att lära sig åka på noll tid. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädans inverkan på åkningen
Tillbaka
Topp