Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädans inverkan på åkningen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emil-T" data-source="post: 851075" data-attributes="member: 119969"><p>Skall defenitivt testa att flytta ihop bindnigarna och se om det blir bättre, tack för tipset!</p><p>Angående ditt svar om val utav bräda så borde det väl gå att kombinera det bästa av 2 världar, tex en skatebanana med magnetraction borde väl både kunna ligga på skär och faktiskt användas till lite jibb?</p><p>Men eftersom jag har stora fötter kommer väl en skatebanana vara aktuell för mig, eller har jag fel?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emil-T, post: 851075, member: 119969"] Skall defenitivt testa att flytta ihop bindnigarna och se om det blir bättre, tack för tipset! Angående ditt svar om val utav bräda så borde det väl gå att kombinera det bästa av 2 världar, tex en skatebanana med magnetraction borde väl både kunna ligga på skär och faktiskt användas till lite jibb? Men eftersom jag har stora fötter kommer väl en skatebanana vara aktuell för mig, eller har jag fel? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädans inverkan på åkningen
Tillbaka
Topp