Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
BRÅDIS! Hur få hem skidor från Salzburg?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dyhansso" data-source="post: 1145880" data-attributes="member: 139736"><p>Hilfe bitte!</p><p></p><p>Jag flyger hem från Salzburg i eftermiddag och det förbenade flygbolaget meddelar att jag inte får ta med skidorna på flyget hem. Det är tydligen fullt. </p><p></p><p>Nu letar jag ursinnigt efter alternativ lösning för att få hem skidorna och är VÄLDIGT TACKSAM FÖR TIPS! </p><p></p><p>Jag har ännu inte hittat någon speditör typ DHL, Schencker etc som tar emot skidorna på flygplatsen. </p><p></p><p>Som det ser ut nu åker jag till flygplatsen och hoppas att det löser sig på något sätt. </p><p></p><p>Ett alternativ ser ut att vara att betala 5k för att flyga med ett annat flygbolag senare ikväll. </p><p></p><p>Ganska irriterande.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dyhansso, post: 1145880, member: 139736"] Hilfe bitte! Jag flyger hem från Salzburg i eftermiddag och det förbenade flygbolaget meddelar att jag inte får ta med skidorna på flyget hem. Det är tydligen fullt. Nu letar jag ursinnigt efter alternativ lösning för att få hem skidorna och är VÄLDIGT TACKSAM FÖR TIPS! Jag har ännu inte hittat någon speditör typ DHL, Schencker etc som tar emot skidorna på flygplatsen. Som det ser ut nu åker jag till flygplatsen och hoppas att det löser sig på något sätt. Ett alternativ ser ut att vara att betala 5k för att flyga med ett annat flygbolag senare ikväll. Ganska irriterande. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
BRÅDIS! Hur få hem skidor från Salzburg?!
Tillbaka
Topp