Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädköp 2015
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lookilike" data-source="post: 1061893" data-attributes="member: 151737"><p>Jag kikar vidare, tackar för tips!</p><p>158-162 känns bekvämt, vill ju ha lite bärighet i lössnö med men Bata Cameltoe känns lite väl extremt.</p><p>kan bli rätt lurigt att landa halvvarv på den kanske...</p><p></p><p>Jag ska forska lite på Allian, hade av olika skäl varit skoj att köra en Backman(stoooooor idol som knatte).</p><p>Annars känns Bataleon Goliath som ett hett alternativ just nu, har även hört bra om Palmer Burn.</p><p></p><p>Mitt huvudspår blir Allian, skulle det inte lösa sig så har jag fina alternativ till riktigt bra priser nu.</p><p></p><p>Om nån har fler bra tips så tas de tacksamt emot!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lookilike, post: 1061893, member: 151737"] Jag kikar vidare, tackar för tips! 158-162 känns bekvämt, vill ju ha lite bärighet i lössnö med men Bata Cameltoe känns lite väl extremt. kan bli rätt lurigt att landa halvvarv på den kanske... Jag ska forska lite på Allian, hade av olika skäl varit skoj att köra en Backman(stoooooor idol som knatte). Annars känns Bataleon Goliath som ett hett alternativ just nu, har även hört bra om Palmer Burn. Mitt huvudspår blir Allian, skulle det inte lösa sig så har jag fina alternativ till riktigt bra priser nu. Om nån har fler bra tips så tas de tacksamt emot! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädköp 2015
Tillbaka
Topp