Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädköp för ovanlighetens skull!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dutti" data-source="post: 812366" data-attributes="member: 116633"><p>Vet 2 som kör med burton blunt, och dem verkar båda sjukt nöjda! Själv har jag en hero, som är ännu snäppet mjukare, som lekbräda.. Jag älskar den verkligen, men ska jag köra större hopp börjar den bli lite fladdrig, samma sak om jag ska ösa med pisten. Där tyckte jag faktiskt att Blunten gjorde sig bättre. Den ligger väl också 1 steg upp på burtons skala i hårdet om jag inte missminner mig.</p><p>Ena polaren knäckte dock sin, värt att nämna. (tror han fick den ersatt dock av burton dock!)</p><p>Hur fan den står sig mot skate banana kan jag tyvärr inte råda dig om då jag inte testat skate banana, men jag tycks bara hitta goda recensioner om den.</p><p></p><p>Tvivlar på att du blev ett dugg klokare av det här svaret..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dutti, post: 812366, member: 116633"] Vet 2 som kör med burton blunt, och dem verkar båda sjukt nöjda! Själv har jag en hero, som är ännu snäppet mjukare, som lekbräda.. Jag älskar den verkligen, men ska jag köra större hopp börjar den bli lite fladdrig, samma sak om jag ska ösa med pisten. Där tyckte jag faktiskt att Blunten gjorde sig bättre. Den ligger väl också 1 steg upp på burtons skala i hårdet om jag inte missminner mig. Ena polaren knäckte dock sin, värt att nämna. (tror han fick den ersatt dock av burton dock!) Hur fan den står sig mot skate banana kan jag tyvärr inte råda dig om då jag inte testat skate banana, men jag tycks bara hitta goda recensioner om den. Tvivlar på att du blev ett dugg klokare av det här svaret.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädköp för ovanlighetens skull!
Tillbaka
Topp