Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädköp imorrn, velar mellan 2 paket, hjälp snälla
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="magnusericsson" data-source="post: 926850" data-attributes="member: 90666"><p>Jag har åkt lite på Ride Agendan själv, ingenting som jag gillade så där jättemycket, men sen vill jag också ha en betydligt mjukare bräda och med rockerspann.</p><p>Jag, personligen, tyckte att 156 var lagom (när jag hade det) om man skulle köra väldigt blandad åkning.</p><p>Nu kör jag på en StepChild JibStick 153 som jag trivs kanoners med. </p><p>Jag är för övrigt 185 cm lång.</p><p></p><p>Men åter till det jag har sagt i så många såna här trådar innan.</p><p>Det är personligt och handlar helt och håller om vad du ska åka och hur du åker det. </p><p></p><p>Med det lilla man får fram ifrån din info så tror jag att 152 kommer att vara som handen i handsken i princip, då agendan inte är en särskillt mjuk bräda så kommer du kunna stå på bra i pisten och även köra lite småjibs i parken. </p><p></p><p>Hoppas att jag var till någon hjälp och lycka till!</p><p></p><p>PS. Jag åkte 2010-versionen av denna brädan då det var camber och inte särskillt mycket finesser på den. DS</p><p></p><p>[MEDIA=youtube]zr0fT7SxWe8[/MEDIA]</p><p></p><p>Där har du mer info om den.</p><p></p><p>Och här är lite mer om Headen!</p><p></p><p>[MEDIA=youtube]InxyHwuzRlQ[/MEDIA]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="magnusericsson, post: 926850, member: 90666"] Jag har åkt lite på Ride Agendan själv, ingenting som jag gillade så där jättemycket, men sen vill jag också ha en betydligt mjukare bräda och med rockerspann. Jag, personligen, tyckte att 156 var lagom (när jag hade det) om man skulle köra väldigt blandad åkning. Nu kör jag på en StepChild JibStick 153 som jag trivs kanoners med. Jag är för övrigt 185 cm lång. Men åter till det jag har sagt i så många såna här trådar innan. Det är personligt och handlar helt och håller om vad du ska åka och hur du åker det. Med det lilla man får fram ifrån din info så tror jag att 152 kommer att vara som handen i handsken i princip, då agendan inte är en särskillt mjuk bräda så kommer du kunna stå på bra i pisten och även köra lite småjibs i parken. Hoppas att jag var till någon hjälp och lycka till! PS. Jag åkte 2010-versionen av denna brädan då det var camber och inte särskillt mycket finesser på den. DS [MEDIA=youtube]zr0fT7SxWe8[/MEDIA] Där har du mer info om den. Och här är lite mer om Headen! [MEDIA=youtube]InxyHwuzRlQ[/MEDIA] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädköp imorrn, velar mellan 2 paket, hjälp snälla
Tillbaka
Topp