Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädor 08/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rydellen" data-source="post: 449680" data-attributes="member: 59533"><p>Destroyern är kanske min absoluta favoritbräda. Men den är inte väldigt mjuk det är en sak som är säker. Visst mjukare än min "åkbräda" men för att vara parkbräda är den ganska styv och speciellt torsionellt. Man kan kötta på med denna bräda och inte bara nosepressa! ;D Sedan har den inget som helst revolutionerande teknologiskt sett!</p><p></p><p>Jag vart sjukligt imponerad av en annan bräda jag åkte i vintras en hel del. Rome Design...En dyr bräda som inte vanligt folk köper tror jag men där borta fick jag den till ok pris. Lätt och tunn som satan samtidigt som den va en direktionell twin (mjukare nose men twintip) och vädligt vridstyv. Det var som en parkbräda fast klarade allt en freeride bräda måste klara också. </p><p></p><p>Knäckte den och fick se "kärnan". Det är träribbor liggandes där inne och inte en solid kärnda. Därför den är så sanslöst lätt gissar jag.</p><p></p><p>Men min gissning för vintern är reverse camber samt MTX hela vägen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rydellen, post: 449680, member: 59533"] Destroyern är kanske min absoluta favoritbräda. Men den är inte väldigt mjuk det är en sak som är säker. Visst mjukare än min "åkbräda" men för att vara parkbräda är den ganska styv och speciellt torsionellt. Man kan kötta på med denna bräda och inte bara nosepressa! ;D Sedan har den inget som helst revolutionerande teknologiskt sett! Jag vart sjukligt imponerad av en annan bräda jag åkte i vintras en hel del. Rome Design...En dyr bräda som inte vanligt folk köper tror jag men där borta fick jag den till ok pris. Lätt och tunn som satan samtidigt som den va en direktionell twin (mjukare nose men twintip) och vädligt vridstyv. Det var som en parkbräda fast klarade allt en freeride bräda måste klara också. Knäckte den och fick se "kärnan". Det är träribbor liggandes där inne och inte en solid kärnda. Därför den är så sanslöst lätt gissar jag. Men min gissning för vintern är reverse camber samt MTX hela vägen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädor 08/09
Tillbaka
Topp