Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädor för 100kg:s kille
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Laroche" data-source="post: 296376" data-attributes="member: 73833"><p>Hej , är ny på forumet och denna fråga har ej jag reflekterat så pass mycket förrän nu då jag läst att det gör stor skillnad .</p><p></p><p>Ska införskaffa ny bräda och de jag tänkt på är en Burton Jeremy Jones elr en Custom X jag har tidigare kört på Jeremy Jones och tycker den funkat bra Custom X har en polare och jag har provåkt den och gillar även den skarpt , JJ e ju rekommenderad för åkare som väger max 91kg - gör det så jäkla stor skillnad i min åkning om jag väger 9kg mer , tycker den fungerar kanon som allround bräda har förra årets men tänkte byta upp mig till detta års - Kollar även på Libtech brädor men hittar inte speciellt många . </p><p></p><p>Till saken hör att jag får väldigt bra pris på CX och JJ brädan jag betalar 2500sek för dem styck , jag harsökt angående detta men ej hittat något så om ni har tid över kan ni inte slänga upp förslag om ni har vetskap om några högklassiga brädor .</p><p></p><p>Är 180 cm lång </p><p>Väger 100 kg </p><p>44 skostrl</p><p>Åker på , Dc Allegiance boots , DRAKE podium Large bindningar .</p><p></p><p>Är tacksam för alla svar</p><p></p><p>MVH</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Laroche, post: 296376, member: 73833"] Hej , är ny på forumet och denna fråga har ej jag reflekterat så pass mycket förrän nu då jag läst att det gör stor skillnad . Ska införskaffa ny bräda och de jag tänkt på är en Burton Jeremy Jones elr en Custom X jag har tidigare kört på Jeremy Jones och tycker den funkat bra Custom X har en polare och jag har provåkt den och gillar även den skarpt , JJ e ju rekommenderad för åkare som väger max 91kg - gör det så jäkla stor skillnad i min åkning om jag väger 9kg mer , tycker den fungerar kanon som allround bräda har förra årets men tänkte byta upp mig till detta års - Kollar även på Libtech brädor men hittar inte speciellt många . Till saken hör att jag får väldigt bra pris på CX och JJ brädan jag betalar 2500sek för dem styck , jag harsökt angående detta men ej hittat något så om ni har tid över kan ni inte slänga upp förslag om ni har vetskap om några högklassiga brädor . Är 180 cm lång Väger 100 kg 44 skostrl Åker på , Dc Allegiance boots , DRAKE podium Large bindningar . Är tacksam för alla svar MVH [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädor för 100kg:s kille
Tillbaka
Topp