Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädor för 100kg:s kille
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 313144" data-attributes="member: 28391"><p>Jag har under några år köpt hem en del Glissadebrädor till Sverige och testat de flesta. Jag är själv 187 och väger ca 90. Glissades Big Gun serie är klockrena friåkningsbrädor för lite större killar. Jag plockade faktiskt fram min Big Gun 175 i påskas när jag var i Vemdalen och åkte på den för första gången på två år. Jag blev än en gång imponerad över hur stabil en bräda kan vara och att den är så pass lättåkt för sin storlek. </p><p></p><p>Glissades brädor är dessutom väldigt välbygda och har två års garanti. Jag har köpt hem ett femtiotal Glissade och bara behövt reklamera en enda.</p><p></p><p>Om du vill ha en bräda som inte precis alla har men som verkligen ger valuta för pengarna så är Glissade helt rätt märke att satsa på. Jag hjälper dig gärna att få hem en om du skulle vara sugen!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 313144, member: 28391"] Jag har under några år köpt hem en del Glissadebrädor till Sverige och testat de flesta. Jag är själv 187 och väger ca 90. Glissades Big Gun serie är klockrena friåkningsbrädor för lite större killar. Jag plockade faktiskt fram min Big Gun 175 i påskas när jag var i Vemdalen och åkte på den för första gången på två år. Jag blev än en gång imponerad över hur stabil en bräda kan vara och att den är så pass lättåkt för sin storlek. Glissades brädor är dessutom väldigt välbygda och har två års garanti. Jag har köpt hem ett femtiotal Glissade och bara behövt reklamera en enda. Om du vill ha en bräda som inte precis alla har men som verkligen ger valuta för pengarna så är Glissade helt rätt märke att satsa på. Jag hjälper dig gärna att få hem en om du skulle vara sugen!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädor för 100kg:s kille
Tillbaka
Topp