Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädreparation
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Steam" data-source="post: 283863" data-attributes="member: 29018"><p>Tja,</p><p>Jag skulle nog fundera ett par gånger innan jag lämnar in för planslip för denna sak. Tänk på att de drar av belaget en liten bit så att det blir tunnare, då blir även belaget över hålen tunnare. Den ena gamla bulan var okey va så att den är plan igen och inte är hål? Den andra hade en liten slitning? Fundera på om det är okey att köpa belagsstång att smält ned och sena ta en stålsickel eller fil och dra av ev överskott, sen kan man ta en fibertex och släta till det. Om du ändå föredrar lite mer professionellt, så kan man lämna in den och be dem reparera det bättre, eller till och med lägga dit nya små belagsbitar bara vid hålen (de skär bort en bit runt hålen och lägger dit nytt belag). Spara planslip till den dagen ditt belag är dåligt över flera ställen.</p><p></p><p>Lycka till,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Steam, post: 283863, member: 29018"] Tja, Jag skulle nog fundera ett par gånger innan jag lämnar in för planslip för denna sak. Tänk på att de drar av belaget en liten bit så att det blir tunnare, då blir även belaget över hålen tunnare. Den ena gamla bulan var okey va så att den är plan igen och inte är hål? Den andra hade en liten slitning? Fundera på om det är okey att köpa belagsstång att smält ned och sena ta en stålsickel eller fil och dra av ev överskott, sen kan man ta en fibertex och släta till det. Om du ändå föredrar lite mer professionellt, så kan man lämna in den och be dem reparera det bättre, eller till och med lägga dit nya små belagsbitar bara vid hålen (de skär bort en bit runt hålen och lägger dit nytt belag). Spara planslip till den dagen ditt belag är dåligt över flera ställen. Lycka till, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädreparation
Tillbaka
Topp