Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädtips?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Liptoon" data-source="post: 148743" data-attributes="member: 59000"><p>7 cm är skillnad, jag har en 156 och en 149 bräda... iofs är det 2 helt olika, men man känner mer kontroll med den korta brädan...(freestyle brädan..)</p><p></p><p>drake bindningar har jag aldrig testat, men hört bra saker om dom så det kan nog vara ngt bra.... bräd märket vet jag inte så mkt om, men Pinn verkar mer insatt i det och han brukar ha rätt med sånt (= så.... sen med skor vet jag inte riktigt.... beror ju lite på om du växer osv...</p><p></p><p></p><p>om du fortf. växer köp en billig modell...</p><p>om du inte åker så ofta(1 vecka om året), köp en bräda med normal pris...</p><p>och om du vill ha något bra och har planerat att åka länge till(några år framöver) och inte bara 1 vecka om året, köp en dyrare modell.....</p><p></p><p></p><p>Jag har för mig att Burton och Salomon ska ha bra skor... ivilketfall!!!</p><p></p><p>Ha kul med din nya bräda, och lycka till (=</p><p></p><p></p><p>//LiptoN^</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Liptoon, post: 148743, member: 59000"] 7 cm är skillnad, jag har en 156 och en 149 bräda... iofs är det 2 helt olika, men man känner mer kontroll med den korta brädan...(freestyle brädan..) drake bindningar har jag aldrig testat, men hört bra saker om dom så det kan nog vara ngt bra.... bräd märket vet jag inte så mkt om, men Pinn verkar mer insatt i det och han brukar ha rätt med sånt (= så.... sen med skor vet jag inte riktigt.... beror ju lite på om du växer osv... om du fortf. växer köp en billig modell... om du inte åker så ofta(1 vecka om året), köp en bräda med normal pris... och om du vill ha något bra och har planerat att åka länge till(några år framöver) och inte bara 1 vecka om året, köp en dyrare modell..... Jag har för mig att Burton och Salomon ska ha bra skor... ivilketfall!!! Ha kul med din nya bräda, och lycka till (= //LiptoN^ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädtips?
Tillbaka
Topp