Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädtips!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dr_Snow" data-source="post: 51528" data-attributes="member: 12536"><p>Testa att söka lite i forumet, då lär du hitta svar på liknande frågor. Det hetaste tipset är nog dock att prata med några kunniga försäljare (nej, jag snackar inte om Stadium...) och lyssna på dem (och fortfarande ta det med en nypa salt). Glöm inte att gå till FLERA affärer, då märker du snabbt om någon pratar goja. Sedan brukar skiduthyrare faktiskt ha hyffsad koll på marknaden så ett snack över en pjäxa eller två med dem tror jag kan vara ganska givande. Detta görs förstås med fördel på plats. Inga "storstadsuthyrare" alltså.</p><p></p><p>Ha det!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dr_Snow, post: 51528, member: 12536"] Testa att söka lite i forumet, då lär du hitta svar på liknande frågor. Det hetaste tipset är nog dock att prata med några kunniga försäljare (nej, jag snackar inte om Stadium...) och lyssna på dem (och fortfarande ta det med en nypa salt). Glöm inte att gå till FLERA affärer, då märker du snabbt om någon pratar goja. Sedan brukar skiduthyrare faktiskt ha hyffsad koll på marknaden så ett snack över en pjäxa eller två med dem tror jag kan vara ganska givande. Detta görs förstås med fördel på plats. Inga "storstadsuthyrare" alltså. Ha det! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädtips!
Tillbaka
Topp