Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädtips!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 51530" data-attributes="member: 28391"><p>Du borde köpa något som är minst 5, gärna 10, cm längre än din andra bräda, annars blir skillnaden för liten och köpet meningslöst. Burton Fish som mwintz tipsade om har ett grymt flyt och svänger kvickt som ett stridsplan. Jag tycker dock att den är bättre som skogsbräda än som en ren puder/högfartsbräda. Jag skulle rekommendera en friåkningsbräda runt 164-166. Titta dig gärna om utanför Sveriges dåliga utbud. Jag vet inte vart i Alperna du ska åka, men chanserna till bättre utbud och priser finns definitivt!</p><p></p><p>PS. Ett konkret tips: Glissade Big Gun 165!!DS</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 51530, member: 28391"] Du borde köpa något som är minst 5, gärna 10, cm längre än din andra bräda, annars blir skillnaden för liten och köpet meningslöst. Burton Fish som mwintz tipsade om har ett grymt flyt och svänger kvickt som ett stridsplan. Jag tycker dock att den är bättre som skogsbräda än som en ren puder/högfartsbräda. Jag skulle rekommendera en friåkningsbräda runt 164-166. Titta dig gärna om utanför Sveriges dåliga utbud. Jag vet inte vart i Alperna du ska åka, men chanserna till bättre utbud och priser finns definitivt! PS. Ett konkret tips: Glissade Big Gun 165!!DS [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädtips!
Tillbaka
Topp