Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädträsket...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="patrikeric" data-source="post: 909630" data-attributes="member: 78820"><p>Har haft en signal park series, roligaste å skönaste brädan jag haft! kör precis som sig TS bara street, rails å box och street series är som gjord för det. Men som någon sa så verkar hållbarheten inte de bästa. Brädan knäcktes, insertsen lossna och krångla hur mkt som helst. Vet att dom har jobbat på att göra just brädorna hållbarare så de kanske har löst sig nu, var två säsonger sen jag hade min. Men trots detta så är de min favoritbräda av alla renodlade parkbrädor jag åkt på hittills.</p><p></p><p>Horrorscope tycker jag inte, dom gick ner sig totalt förra året när dom gjorde så rockern började innanför insertsen, känns riktigt ostabilt. Kolla på indoor survival eller ultrafear om du är sugen på capita. Jag har själv köpt en ultrafea till i år.</p><p></p><p>Academy propaganda 150 camber eller propaganda 149 reverse camber borde du kolla in! Riktigt sköna å mjuka parkbrädor. Ett märke som börjar bli riktigt stort i usa, vet inte hur marknaden här i europa ser ut men vet att de finns i england. www.academysnowboards.com</p><p></p><p>Annars gör arbor fina parkbrädor. Draft och Delray(?) ser riktigt sköan ut på rails när man ser folk åka på dom.</p><p></p><p>köp inte lobster, varannan kid i parken kommer åka runt på en sån. så sjukt hajpat märke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="patrikeric, post: 909630, member: 78820"] Har haft en signal park series, roligaste å skönaste brädan jag haft! kör precis som sig TS bara street, rails å box och street series är som gjord för det. Men som någon sa så verkar hållbarheten inte de bästa. Brädan knäcktes, insertsen lossna och krångla hur mkt som helst. Vet att dom har jobbat på att göra just brädorna hållbarare så de kanske har löst sig nu, var två säsonger sen jag hade min. Men trots detta så är de min favoritbräda av alla renodlade parkbrädor jag åkt på hittills. Horrorscope tycker jag inte, dom gick ner sig totalt förra året när dom gjorde så rockern började innanför insertsen, känns riktigt ostabilt. Kolla på indoor survival eller ultrafear om du är sugen på capita. Jag har själv köpt en ultrafea till i år. Academy propaganda 150 camber eller propaganda 149 reverse camber borde du kolla in! Riktigt sköna å mjuka parkbrädor. Ett märke som börjar bli riktigt stort i usa, vet inte hur marknaden här i europa ser ut men vet att de finns i england. www.academysnowboards.com Annars gör arbor fina parkbrädor. Draft och Delray(?) ser riktigt sköan ut på rails när man ser folk åka på dom. köp inte lobster, varannan kid i parken kommer åka runt på en sån. så sjukt hajpat märke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädträsket...
Tillbaka
Topp