Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädval
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sebmacahan" data-source="post: 1310704" data-attributes="member: 189640"><p>Nämen det är ju en bra deal på force. Gillar man skateskokänslan är vans invado pro rätt najs. Gillar mina invado pro till park med just force. Gillar man känslan av ett par snabba och bekväma boots så är aura pro rätt bra. Gillar man boots som känns oförstörbara men med lite mer tyngd är infuse rätt så oslagbara, dom är däremot inte i närheten så styva som de påstår. Jag gillar däremot inte att carvea med infuse (senaste formgivningen) för de känns för stora över fotryggen och den spelar inte någon roll hur man gör med iläggssulor etc. då de är utformade så. Men dom är fantastiska till park och split etc. Dom har även stort footprint. </p><p></p><p>Tre tips om tre vansmodeller (jag har eller haft) varav invado pro är de jag gillar bäst.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sebmacahan, post: 1310704, member: 189640"] Nämen det är ju en bra deal på force. Gillar man skateskokänslan är vans invado pro rätt najs. Gillar mina invado pro till park med just force. Gillar man känslan av ett par snabba och bekväma boots så är aura pro rätt bra. Gillar man boots som känns oförstörbara men med lite mer tyngd är infuse rätt så oslagbara, dom är däremot inte i närheten så styva som de påstår. Jag gillar däremot inte att carvea med infuse (senaste formgivningen) för de känns för stora över fotryggen och den spelar inte någon roll hur man gör med iläggssulor etc. då de är utformade så. Men dom är fantastiska till park och split etc. Dom har även stort footprint. Tre tips om tre vansmodeller (jag har eller haft) varav invado pro är de jag gillar bäst. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädval
Tillbaka
Topp