Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädval
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johanneskason" data-source="post: 1310952" data-attributes="member: 191814"><p>Hörni! Jag fick hem två Union Force S och M. </p><p></p><p>S är i största läget vad gäller bakjustering och M i det minsta läget. Det skiljer några millimeter i bredd, kanske 5 typ. S kniper åt booten bäst men det finns inga marginaler till att justera till längre. Medium är nästan så att jag kan ta öka länge på kappan ett steg, eller? För jag antar man ska sikta på att ha samma överhäng på både tå och hälsida? Mina nuvarande boots, som jag inte ska behålla, har ett litet ”footprint” och köper jag en ny modell finns risken att den nya skon är några milliliter längre. Vilket kan innebära att S eventuellt blir för litet och M är det bästa alternativet. Ja ni fattar. Kanske helt lätt att se på bilderna men tar gärna emot lite råd. Och tack för all hjälp hittills, guld värt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johanneskason, post: 1310952, member: 191814"] Hörni! Jag fick hem två Union Force S och M. S är i största läget vad gäller bakjustering och M i det minsta läget. Det skiljer några millimeter i bredd, kanske 5 typ. S kniper åt booten bäst men det finns inga marginaler till att justera till längre. Medium är nästan så att jag kan ta öka länge på kappan ett steg, eller? För jag antar man ska sikta på att ha samma överhäng på både tå och hälsida? Mina nuvarande boots, som jag inte ska behålla, har ett litet ”footprint” och köper jag en ny modell finns risken att den nya skon är några milliliter längre. Vilket kan innebära att S eventuellt blir för litet och M är det bästa alternativet. Ja ni fattar. Kanske helt lätt att se på bilderna men tar gärna emot lite råd. Och tack för all hjälp hittills, guld värt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädval
Tillbaka
Topp