Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädval
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mwintz" data-source="post: 8566"><p>Om du ska göra en säsong i alperna och letar efter en bräda för det ändamålet tycker jag att du ska välja Burton Frontier framför Custom, hade du gjort säsongen på ett ställe med mindre puder o mer park hade Custom vart som handen i handsken, men för friåkning o riktiga berg är Frontier brädan som gäller. </p><p>Med Cap i nos och tail, tunnar man ut dem för att brädan ska ha bättre puderegenskaper. Custom är byggd med bara sidewalls.</p><p></p><p>Burton dålig kvalitet? Get outta´here.....</p><p>Dessutom finns det inget märke med sådan service o garanti..</p><p>Som jag svarat tidigare, döm inte ut ett märke för att det inte funkat för dig. Kan finnas 1000 fungerande innan dig.</p><p></p><p>peace bro´s</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mwintz, post: 8566"] Om du ska göra en säsong i alperna och letar efter en bräda för det ändamålet tycker jag att du ska välja Burton Frontier framför Custom, hade du gjort säsongen på ett ställe med mindre puder o mer park hade Custom vart som handen i handsken, men för friåkning o riktiga berg är Frontier brädan som gäller. Med Cap i nos och tail, tunnar man ut dem för att brädan ska ha bättre puderegenskaper. Custom är byggd med bara sidewalls. Burton dålig kvalitet? Get outta´here..... Dessutom finns det inget märke med sådan service o garanti.. Som jag svarat tidigare, döm inte ut ett märke för att det inte funkat för dig. Kan finnas 1000 fungerande innan dig. peace bro´s [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädval
Tillbaka
Topp