Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Bråk i skidbacken.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sammmyboy" data-source="post: 1021826" data-attributes="member: 45902"><p>"It's a nice day though" Hahahaha skratta som fan...</p><p></p><p>How ever... finns en historia men den är väl lite skämtsam också. När vi(jag och mina kompisar) var runt 12-13 åkte vi varenda dag det fanns snö med några andra från ett annat område ifrån stan. Hur som haver så var det alltid en kille vi jävlades med och han fick väl nog tillslut...</p><p></p><p>Den dagen - Vi åkte ner till big jumpen(typ 2 meters gap) men detta var i en tid av snowblades... han hoppade väl först eller efter det och jag och min "partner-in-crime*" bland de sista och då tyckte han att det var en bra idé att kasta snö i ansiktet på oss när vi landade så vi föll på arslet pga 40 cm döds raketer under fötterna. </p><p></p><p>Var på han glider ner med ett fult garv i halsen och ett leende som jag kommer ihåg till den här dagen, jag satsar fullt efter honom och eftersom jag är lite robustare än hans 175 cm långa 55 kilos kropp - rammar jag honom och han flyger med huvudet före rakt in i något som var om jag minns rätt en isklump som legat i solen dom där vårdagarna och fryst till sig under kvällskylan. </p><p></p><p>Han börjar stört lipa - vi tvingas åka ner till fiket längst ner och bjuda honom på 5 kronors varm choklad och säga att det inte var meningen att det skulle bli så våldsamt. Allt slutade gott. Pratar aldrig med han nu för tiden eftersom han blivit nån form av vulgär raggare men det var kul allt som allt. </p><p></p><p>F.Ö. Violence creates violence. Spread love not hate.</p><p></p><p>*Han som hjälpte till att skratta när peekarna kom eller tvärtom.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sammmyboy, post: 1021826, member: 45902"] "It's a nice day though" Hahahaha skratta som fan... How ever... finns en historia men den är väl lite skämtsam också. När vi(jag och mina kompisar) var runt 12-13 åkte vi varenda dag det fanns snö med några andra från ett annat område ifrån stan. Hur som haver så var det alltid en kille vi jävlades med och han fick väl nog tillslut... Den dagen - Vi åkte ner till big jumpen(typ 2 meters gap) men detta var i en tid av snowblades... han hoppade väl först eller efter det och jag och min "partner-in-crime*" bland de sista och då tyckte han att det var en bra idé att kasta snö i ansiktet på oss när vi landade så vi föll på arslet pga 40 cm döds raketer under fötterna. Var på han glider ner med ett fult garv i halsen och ett leende som jag kommer ihåg till den här dagen, jag satsar fullt efter honom och eftersom jag är lite robustare än hans 175 cm långa 55 kilos kropp - rammar jag honom och han flyger med huvudet före rakt in i något som var om jag minns rätt en isklump som legat i solen dom där vårdagarna och fryst till sig under kvällskylan. Han börjar stört lipa - vi tvingas åka ner till fiket längst ner och bjuda honom på 5 kronors varm choklad och säga att det inte var meningen att det skulle bli så våldsamt. Allt slutade gott. Pratar aldrig med han nu för tiden eftersom han blivit nån form av vulgär raggare men det var kul allt som allt. F.Ö. Violence creates violence. Spread love not hate. *Han som hjälpte till att skratta när peekarna kom eller tvärtom. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Bråk i skidbacken.
Tillbaka
Topp