Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Branäs, bra eller dåligt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kalleBroberg" data-source="post: 928793" data-attributes="member: 121424"><p>När jag va där ( den 3 april 2010 ) hade dom rätt bra park 2 st "big" air hop 10 meter på ett ungefär, jag tyckte det va sköna landningar men alldeles för korta och och kicken kom nästan på en gång i hoppet så såg nästan lite ut som en qarter pipe med lite mindre lutning det gjorde tyvär en ambulansfärd till sjukhuset för mig.</p><p>Om man inte vill åka knapplift måste man ta nån jätte konstig väg för att komma till parken, typ en u sväng så man åker upp för backen igen väldigt jobbigt om man åker snowboard. </p><p>Det va ganska schysst med big air kudden men när det började snöa blev den väldigt blöt så när man hade landat i den en gång va man dyblöt.</p><p>Annars va det bra där, ibland va det ingen kö alls och ibland va det jätte lång kö.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kalleBroberg, post: 928793, member: 121424"] När jag va där ( den 3 april 2010 ) hade dom rätt bra park 2 st "big" air hop 10 meter på ett ungefär, jag tyckte det va sköna landningar men alldeles för korta och och kicken kom nästan på en gång i hoppet så såg nästan lite ut som en qarter pipe med lite mindre lutning det gjorde tyvär en ambulansfärd till sjukhuset för mig. Om man inte vill åka knapplift måste man ta nån jätte konstig väg för att komma till parken, typ en u sväng så man åker upp för backen igen väldigt jobbigt om man åker snowboard. Det va ganska schysst med big air kudden men när det började snöa blev den väldigt blöt så när man hade landat i den en gång va man dyblöt. Annars va det bra där, ibland va det ingen kö alls och ibland va det jätte lång kö. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Branäs, bra eller dåligt?
Tillbaka
Topp