Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Brand-X Dirt Jump Frame MK III
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jocke-H" data-source="post: 268021" data-attributes="member: 65890"><p>Jag har kört på den ramen.</p><p>Den var rätt liten men den funkade och lära sig saker på..</p><p>Men jag tröttnade rätt fort på den.</p><p>Men det är en bra "nybörjar" ram.</p><p></p><p>Om delarna passar från din cykel kan jag ej säga eftersom du inte </p><p>har skrivit va du har för cykel och för delar på den.</p><p></p><p>Det är vanlig 9mm fästning för bakhjulet.</p><p>1 1/8" styrhuvud.</p><p>68mm BB.</p><p>Sen är det fäste för både V-broms och skivbroms.</p><p></p><p>Det är en bra "nybörjar" ram så go for it!</p><p></p><p>/Jocke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jocke-H, post: 268021, member: 65890"] Jag har kört på den ramen. Den var rätt liten men den funkade och lära sig saker på.. Men jag tröttnade rätt fort på den. Men det är en bra "nybörjar" ram. Om delarna passar från din cykel kan jag ej säga eftersom du inte har skrivit va du har för cykel och för delar på den. Det är vanlig 9mm fästning för bakhjulet. 1 1/8" styrhuvud. 68mm BB. Sen är det fäste för både V-broms och skivbroms. Det är en bra "nybörjar" ram så go for it! /Jocke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Brand-X Dirt Jump Frame MK III
Tillbaka
Topp