Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Brant läggs ner
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JKampe" data-source="post: 988274" data-attributes="member: 102740"><p>Old news. Det går inte att bevisa att hon hade uppsåt. Att diskussionen dessutom förs på utsidans klättringsforum där Sveriges förmodligen största mobb av självutnämnda experter hänger gör ju inte saken bättre. Lika mycket handlar om att en liten mobb alpina klättrare (som ändå hatar alla som inte klättrar alpin stil) försöker kampanja mot andra klättrare och sedan hänger hela skaran okunniga intressenter på. </p><p></p><p>Sedan håller jag med Corax att man inte kan göra hur som helst och han gör helt rätt i att publicera artikeln, även om jag i det här fallet faktiskt tror att det handlade om okunskap och naivitet.</p><p></p><p>Outside publicerade för övrigt efter händelsen i fråga både Corax och Pompes berättelser i ett nummer där de fick beskriva sin syn på saken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JKampe, post: 988274, member: 102740"] Old news. Det går inte att bevisa att hon hade uppsåt. Att diskussionen dessutom förs på utsidans klättringsforum där Sveriges förmodligen största mobb av självutnämnda experter hänger gör ju inte saken bättre. Lika mycket handlar om att en liten mobb alpina klättrare (som ändå hatar alla som inte klättrar alpin stil) försöker kampanja mot andra klättrare och sedan hänger hela skaran okunniga intressenter på. Sedan håller jag med Corax att man inte kan göra hur som helst och han gör helt rätt i att publicera artikeln, även om jag i det här fallet faktiskt tror att det handlade om okunskap och naivitet. Outside publicerade för övrigt efter händelsen i fråga både Corax och Pompes berättelser i ett nummer där de fick beskriva sin syn på saken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Brant läggs ner
Tillbaka
Topp