Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Brantåkarårsmöte!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JCM" data-source="post: 11690" data-attributes="member: 14197"><p>Jaharu GafferX. Vadå "inte Fernet"? Som om Calvados skulle vara något substitut för Fernet eller vadå? Ärligt talat kan du pimpla hur mkt Calva som du känner för - uppvärmningsformerna (a.k.a. Before-Fernet) är högst personliga och gränser kan tänjas. Själv rekommenderar jag Gin eller just Fernet till uppvärmning. Sedan vad gäller after-Fernet kan du säkert ta lite Calva igen, själv har jag ingen erfarenhet av just after-Fernet eftersom jag inte kommit ur Fernet-loopen än. Men för att inte vara mer beskäftig än vanligt så tycker jag det verkar vara en vansklig väg du valt att vandra - eller är det kanske inte ett medvetet val? I sådana fall är det aldrig för sent att ta hajen i vattnet och gå över till Fernetstallet där solen alltid skiner, palmerna vajjar och man lider av kronisk medvind. Börja gärna med en diskback - vilket, som de flesta känner till, är det måttet som med fördel används vid servering av Fernet, worldwide. Med eld i röven kan däremot betyda två saker; antingen är det hastigheten man dricker sportdrycken Fernet uppmätt i diskback eller så är det just det du har efter att ett glas grön Chartreuse hällts över din stjärt och "någon" tänt på. Också det tätt förbundet med såväl KHE som Fernet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JCM, post: 11690, member: 14197"] Jaharu GafferX. Vadå "inte Fernet"? Som om Calvados skulle vara något substitut för Fernet eller vadå? Ärligt talat kan du pimpla hur mkt Calva som du känner för - uppvärmningsformerna (a.k.a. Before-Fernet) är högst personliga och gränser kan tänjas. Själv rekommenderar jag Gin eller just Fernet till uppvärmning. Sedan vad gäller after-Fernet kan du säkert ta lite Calva igen, själv har jag ingen erfarenhet av just after-Fernet eftersom jag inte kommit ur Fernet-loopen än. Men för att inte vara mer beskäftig än vanligt så tycker jag det verkar vara en vansklig väg du valt att vandra - eller är det kanske inte ett medvetet val? I sådana fall är det aldrig för sent att ta hajen i vattnet och gå över till Fernetstallet där solen alltid skiner, palmerna vajjar och man lider av kronisk medvind. Börja gärna med en diskback - vilket, som de flesta känner till, är det måttet som med fördel används vid servering av Fernet, worldwide. Med eld i röven kan däremot betyda två saker; antingen är det hastigheten man dricker sportdrycken Fernet uppmätt i diskback eller så är det just det du har efter att ett glas grön Chartreuse hällts över din stjärt och "någon" tänt på. Också det tätt förbundet med såväl KHE som Fernet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Brantåkarårsmöte!
Tillbaka
Topp