Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Brantåkare Se Hit!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JCM" data-source="post: 13811" data-attributes="member: 14197"><p>Eftersom jag har en del erfarenhet av just Sälens mer extrema sidor vill jag gärna dela med mig av det hela. Bland det roligaste man kan ägna sig åt är att "stjäla" flickvännerna från en samling välsnaggade kustjägare på lumpengängsresa. Med fördel utförs detta extrema trix på "Grisen i säcken".</p><p></p><p>En annan spex grej är att åka snöskoter-taxi hem från krogen med en tämligen överserverad local. Detta blir absolut som festligast om det inte ligger någon snö på marken.</p><p></p><p>Vad gäller de fria radikalerna (After Beach Radicals) så brukar de med viss fördel hänga i Bruna Byn stuga 28 (alt 32) när brantåkarklubben har multipel flickfotbollslagsfest där. Men eftersom jag brukar vara rätt så insyltad i dylika Event är jag skeptisk till att något är planerat under den närmast förestående tiden. </p><p></p><p>Lirar Gunnar på afterskin i Blindvallen är ju ett besök att rekommendera - testa gärna det fina trixet att gå på händer framför bandet iförd en SkiYot-jacka och en elegant bar underkropp - det brukar de tycka är festligt (fråga HitMe om teknikråd). Dessutom är det aldrig fel att få till lite kuttrasju i fyrstolen (är det en Doppelmayr) på höger sida upp för Gustavsbacken tillsammans med någon frigjord dam man precis träffat nere hos Gunnar på after-whatever i restaurangen.</p><p></p><p>Bästa knepet är att akta sig för ALLT med Grenadine i på Sälenstugan i alla fall. Och det är på fullaste allvar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JCM, post: 13811, member: 14197"] Eftersom jag har en del erfarenhet av just Sälens mer extrema sidor vill jag gärna dela med mig av det hela. Bland det roligaste man kan ägna sig åt är att "stjäla" flickvännerna från en samling välsnaggade kustjägare på lumpengängsresa. Med fördel utförs detta extrema trix på "Grisen i säcken". En annan spex grej är att åka snöskoter-taxi hem från krogen med en tämligen överserverad local. Detta blir absolut som festligast om det inte ligger någon snö på marken. Vad gäller de fria radikalerna (After Beach Radicals) så brukar de med viss fördel hänga i Bruna Byn stuga 28 (alt 32) när brantåkarklubben har multipel flickfotbollslagsfest där. Men eftersom jag brukar vara rätt så insyltad i dylika Event är jag skeptisk till att något är planerat under den närmast förestående tiden. Lirar Gunnar på afterskin i Blindvallen är ju ett besök att rekommendera - testa gärna det fina trixet att gå på händer framför bandet iförd en SkiYot-jacka och en elegant bar underkropp - det brukar de tycka är festligt (fråga HitMe om teknikråd). Dessutom är det aldrig fel att få till lite kuttrasju i fyrstolen (är det en Doppelmayr) på höger sida upp för Gustavsbacken tillsammans med någon frigjord dam man precis träffat nere hos Gunnar på after-whatever i restaurangen. Bästa knepet är att akta sig för ALLT med Grenadine i på Sälenstugan i alla fall. Och det är på fullaste allvar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Brantåkare Se Hit!
Tillbaka
Topp