Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Brantåkarhak!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mes" data-source="post: 13058" data-attributes="member: 14483"><p>Då drycker ofta inte är några problem på ett riktigt brantåkarhak lägger jag fokus på olika inredningstekniska attiraljer. </p><p>Brottningsring, lagom mängd lättavspolade ytor och färgkombinationer samt piano är avklarat, jag föreslår följande.</p><p></p><p>Scen: </p><p>Trång, smutsig och upphöjd minst en meter. Till detta givetvis en kraftig ljudanläggning, Skyddsnät och kravallstaket. </p><p></p><p>Storbilds-tv: </p><p>Även denna skyddad med någon form av galler. Här rullar ideligen några goda brantåkarfilmer samt klipp från andra evenemang som den lokala KHE-finalen eller varför inte en go Ultimate Fight. Om det smyger sig in lite vansinnig motorsport så inte mig emot.</p><p></p><p>Personal: </p><p>Jag föreslår att en blandning av Hooters och grabbarna från en känd Bikerorganisation vore optimalt. Tjejerna sköter serveringen, grabbarna tar hand om ovälkomna individer. </p><p></p><p>Övernattningsmöjlighet: </p><p>Vem har inte funnit en vän och tvingats besöka toaletten eller närmsta gränd. För att inte tala om när man överförfriskad tvingas leta sig hem, och med bortsupna kläder somnat i snön. Några sjysta rum, typ snutens övernattings anläggning, förenklar tillvaron väsentligt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mes, post: 13058, member: 14483"] Då drycker ofta inte är några problem på ett riktigt brantåkarhak lägger jag fokus på olika inredningstekniska attiraljer. Brottningsring, lagom mängd lättavspolade ytor och färgkombinationer samt piano är avklarat, jag föreslår följande. Scen: Trång, smutsig och upphöjd minst en meter. Till detta givetvis en kraftig ljudanläggning, Skyddsnät och kravallstaket. Storbilds-tv: Även denna skyddad med någon form av galler. Här rullar ideligen några goda brantåkarfilmer samt klipp från andra evenemang som den lokala KHE-finalen eller varför inte en go Ultimate Fight. Om det smyger sig in lite vansinnig motorsport så inte mig emot. Personal: Jag föreslår att en blandning av Hooters och grabbarna från en känd Bikerorganisation vore optimalt. Tjejerna sköter serveringen, grabbarna tar hand om ovälkomna individer. Övernattningsmöjlighet: Vem har inte funnit en vän och tvingats besöka toaletten eller närmsta gränd. För att inte tala om när man överförfriskad tvingas leta sig hem, och med bortsupna kläder somnat i snön. Några sjysta rum, typ snutens övernattings anläggning, förenklar tillvaron väsentligt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Brantåkarhak!
Tillbaka
Topp