Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Brantåkningsresa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mkallstrom" data-source="post: 924089" data-attributes="member: 118032"><p>Låter som att branta korridorer med UCPA skulle passa bra för dig. Så länge man är duktig skidåkare och klarar av att åka kontrollerat när det blir brant så får man träna på resten under veckan. Min erfarenhet är att dom aldrig (eller väldigt sällan) kör tokexponerade åk och sånt som kräver flera replängders firningar</p><p></p><p>Liten reservation om att jag inte har koll på hur den gruppen är att åka så sent på säsongen. En del av åken som man brukar börja med (t ex i Lognan) kommer att vara svåra att köra vecka 14, men dom hittar säkert nåt annat skoj.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mkallstrom, post: 924089, member: 118032"] Låter som att branta korridorer med UCPA skulle passa bra för dig. Så länge man är duktig skidåkare och klarar av att åka kontrollerat när det blir brant så får man träna på resten under veckan. Min erfarenhet är att dom aldrig (eller väldigt sällan) kör tokexponerade åk och sånt som kräver flera replängders firningar Liten reservation om att jag inte har koll på hur den gruppen är att åka så sent på säsongen. En del av åken som man brukar börja med (t ex i Lognan) kommer att vara svåra att köra vecka 14, men dom hittar säkert nåt annat skoj. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Brantåkningsresa?
Tillbaka
Topp